
Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar via de klachtenlijn op het telefoonnummer 0344 – 63 85 65, bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 13.00.
Wilt u uw klacht per post doorgeven dan kunt u een PDF-formulier uitprinten, invullen en opsturen.
Uw klacht moet binnen 3 weken na het voorval ingediend zijn. Dient u uw klacht later in, dan nemen we deze niet meer in behandeling. Na ontvangst van uw klacht krijg u door het Beheerbureau een bevestiging toegestuurd, met informatie over de vervolgstappen. Mocht u het niet eens zijn met de afhandeling, dan kunt u in beroep gaan bij een onafhankelijke klachtencommissie.
Heeft u suggesties hoe wij uw vervoer kunnen verbeteren? Laat dit dan ook aan ons weten.

Suggesties of klachten
Onderstaand formulier is voor Versis Regiovervoer.
Heeft u een klacht over het groepsvervoer (leerlingenvervoer/jeugdvervoer)? Klik dan hier.